Fräääsch!

Alltså det värsta som finna, aah det är nog nästan det... Det är att känna sig ofräsch! Ni vet efter en heldag på stan i kvaft väder. Nej uusch man blir otroligt ofräsch! Iaf får man den känslan. Och det är precis så jag känner mig nu.
Så snart ska jag hoppa in i duschen och köra lite ansikts peeling och en skön ansikts mask efter det. Känner att det var allt för länge sen jag använde något sånt nu!
TIPS!
Dock hjälper faktiskt inte peeling så mycket alls ifall man bara har på det när man t ex tvättar sig.
Utan man måste öppna porerna i ansiktet först. Och ett jätte bra sätt att göra det på är att först koka upp vatten som man sedan häller i en bunke. Man ska sedan luta  sig över bunken och ha en handduk över huvudet. Då blir det jätte varmt och porerna öppnas. Efter det ska man peela ansiktet. Det hjälper verkligen super bra! Huden blir sjukt len efteråt.
OBS! Gör det inte om du inte vill förlora din bruna färg för massa döda hudceller försvinner och därmed blir du blek igen!





                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0