Knäpp katt och dålig update!

Förlåt ännu en gång för min hemsk dåliga uppdatering men jag har jobbat hela dagen och sen fick jag kramper i magen när jag kom hem så jag var tvungen att vila lite.
Men just nu ligger jag och gosar med min socila och uppmärksamhets galna katt, Viggo! haha så fort jag slutat gosa med honom ställer han sig på två ben och lutar sig mot mig så jag ska ägna mig åt honom igen...lite roande faktist!
Nej men dagen har som sagt inte bestått av mer en tråkerier satt jag hade inte så mycket att blogga om men imorn kommer jag med ny smaskig uppdatering. Bl a ska min lillebror börja högstadiet, gulligt va ;)

Nej nu måste jag fortsätta rikta min uppmärksamhet till Viggo!
 
och här har ni den lille missen sovandes i min famn ;)




                                              
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0