Mysdag!

Det blev en tidig morgon idag med trots att jag är ledig eftersom jag fick åka med min lillebror in till stan då han aldrig åkt "stadsbuss" själv förut...men vad gör man inte för sina småsyskon. *host*
Efter att jag lämnat honom vid skolan så träffade jag ett par brudar jag inte hängt med på ett bra tag faktiskt så vi stoppade i oss lite lunch och hade allmänt trevligt i ett par timmar! :)

Efter det träffade jag mitt alldeles egna tjejgäng som jag kommer sakna messt av allt när jag är i Spanien, tur att de kommer och firar nyår med mig där :D Vi gick runt och kikade lite på stan och ja bara njöt av varandras sällskap helt enkelt.
Kanske ska till Olivia ikväll också för lite filmmys.

Idag kom mamma hem med massa praktiska saker in för skolan också så nu är jag väll förberedd!
Apropå det så ska jag ner och planera inför resan nu, om avskeds träffar...haha! Och ja packningen osv.





                                                     


Kommentarer
Postat av: H.B

Hej gölle längtar redan till nästa inlägg! :)



// Hemlig beundrare

2011-08-17 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0