Stadstur!

Idag åkte jag ner på stan och träffade Matilda för en liten shopping runda, men såklart glömde jag min plånka :( Men det gick bra ändå, tur att man kan lägga undan kläder i affärerna.
Hittade ett par sjukt snygga shorts på H&M. Verkligen i min smak, lite sådär bussines aktiga. mmm me like!

Sen åkte vi till Gränby Centrum där de precis har byggt ut massa och öppnat en del nya affärer. Rätt fräscht faktiskt, dock var det inte så många roliga affärer som öppnades.
Men väl i Gränby Centrum så träffade vi också Jacqueline som hängde på våran lilla shopping tur.
Men iaf med mig hem fick ett par låga vita converse och en ny BH följa med!

Äntligen har jag köpt ett par! :D



                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0