Update = Dålig!

Dålig uppdatering...jag vet men så kommer det vara nu i två veckor till innan jag åker.

Har massa att stå i! Dessutom så jobbar jag under dagarna :) Så just nu är jag så sjukligt trött så jag somnar nog när som helst trots att det ända jag gör just nu är att plasta in läroböcker men men det kan också ta på krafterna. Fast det är väll bara att vänja sig för snart börjar skolan och då kommer de där tidiga mornarna igen..usch så hemskt om du frågar mig.
Fast jag som ska till Spanien dåååra börjar ju inte skolan förns 5 september så jag kan sova ut i hela 3 veckor till ;)

Så här ser stranden ut där jag ska bo :D



 
 
                                                               









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0