Na..na..na..na.

Att ta farväl av mommo och moffa var inte lätt alltså.
Men nu är det gjort och jag ligger här i sängen och börjar faktiskt inse att jag ska bo i Spanien det kommande året. Det börjar verkligen närma sig dagen jag drar nu, 3 dagar och en natt kvar bara :O
Fattar ni hur kort det äääär!!! Helt sinnes!!!
Meen jag har fortfarande en hel del saker jag MÅSTE göra innan jag drar så det börjar bli lite brådis, men det löser sig nog som alltid!

På tisdag ska jag göra det jag fruktar messt av allt. Att behöva säga hejdå till mina 7 allra bästaste, finaste och underbaraste vänner. Det kommer bli mycket tårar då alltså.
Men det måste göras och jag HOPPAS verkligen att alla kan komma under nyår så vi kan PARTAAA :D




                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0