Hur trött som helst!

Idag har jag varit så himla trött trots den strålande solen som lysit på oss här i Funkan hela dagen!
När jag kom hem deckade jag och sov i 5 timmar och jag är andå fortfarande jätte trött, kanske börjar bli sjuk :/
Jag pallra mig i alla fall iväg för lite träning så strax ska jag hoppa in i duschen och sen sussa IGEN!

Idag var det Lucia firanden på morgonkvisten också, hur gulliga som helst var de små barnen som hade uppvisning för oss!
Efteråt fick vi mumsa på lussebullar, så nu börjar faktiskt julkänslan blomma upp inom mig trots det fina vädret!



Jusstja imorgon är det bara 1 vecka kvar tills jag åker tillbaka till Sverige.
Ni kan inte ens förstå hur mycket jag längtar tills jag kommer hem!!!
Ska bli underbart skönt att komma hem lite även fast livet här är väldigt kul :D

Nej nu måste jag skynda mig innan jag somnar haha!



                                                           

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte så mycket julstämning att komma hem till här heller :<

2011-12-15 @ 09:04:17
URL: http://iscariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0