Baskin plugg!

Idag steg jag upp kl 7 för att komma i tid till min idrott som tillbringades på stranden. Vi gjorde intervaller vid vågorna och med solen i ansiktet så idag har jag nog fått lite färg.
Alldeles underbart faktiskt!
Sjukt jobbigt var det också så det ska jag fortsätta med en ggn i veckan tillsammans med Rebecka :D

Efter att ha slutat kl 16.30 blev det en trip till Baskin för lite matte plugg med Emfin och Vix. Vi har prov imorn så vi nötte det sista inför det.
Gick riktigt bra faktiskt så det känns som att jag kommer klara det trots allt :D

Nej nu ska jag bege mig mot Mister Nudle för middags mys med Malin och Rebecka!






                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0