Godmorgon!

Jag har precis vaknat och ligger nu inlindad i min mys filt.
Den är verkligen helt underbar att ha nu när nätterna börjar bli kyligare!
haha hade knäppaste drömmarna i natt och så när jag vakna sån ba vafan hände det där på riktigt?
Usch jag börjar få så ofta haha!

Gosig va?


Strax ska jag kila upp och stoppa i mig lite frulle, ska nog äta en riktig frukost idag!
Jag har ju tid till det!
Dock ska jag försöka ta mig upp i tid imorn också så jag hinner öppna presenter osv. Jag fylller ju år imorn så mina presenter har stått och väntat på mig sen mina föräldrar var här. haha fråga inte hur jag lyckats hålla mig...
Aja ha en bra dag!


                                                                





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0