Lorena häng!

Tjabbbaaaa!

Idag började jag 12.30 precis som jag kommer göra imorn också! Hur skönt som helst att t.o.m kunna vakna av sig själv på morgonen (nästan) haha :)
Ja dagen bestod inte av så mycket mer än spanska och dykning.
JAG KLARADE SLUT PROVET, WIIIHO!
Det är verkligen underbart att ha det där äckliga provet gjort, så nu är det bara en dykning kvar och sen är dykarcerifikatet mitt, mys!

Efter skolan blev det plugg och fika stund på Lorenas med Emfin och Vix. Sen kommer några härliga grabbar och hängde med oss också. Vart dock inte såå mycket plugg under tiden killarna var där. Messt prat om massa onödiga saker! Dock fick vi rätt måna nomineringar inför "nobell middagen" klara.



Snart ska jag krypa ner under täcket och kika lite på film. Tror det blir ondskan.
Så sjukt värd film!




                                                            

Kommentarer
Postat av: Annette Lundell

GRATTIS gumman, du är bäst. Fortsätt så med alla ämnen. :)

Tänk vad killar kan ställa till det..... ha, ha

2011-11-18 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0