Mango!

Jusst nu sitter jag i min säng och äter mango.
Det är verkligen sjukligt gott om den är bra mogen!
Det blir mycket frukt ätande här kan jag tala om då det finns fruterior i varenda hörn, men det gillas!

Tidigare idag mös jag med Rebecka och Malin, Guacamole och salsasås. MUMS!
Vi kollade lite på filmen Taken också. Usch lite obehaglig och dock lite överdriven haha.
Men det var riktigt trevligt!

Snart ska jag plugga lite och sen blir det nog sängen för min del trots att jag börjar halv 1 imorn.
Men jag är så himla trött nu för tiden, mycket att stå i och så!

Här är en jätte vacker bild på mig och Malin när vi töntar oss!




 
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0