Springtur!

Jag kom jusst hem efter en välbehövlig springtur, blev även lite styrke träning efteråt.
Riktigt skönt var det! Ska fortsätta så nu med springturer varje måndag och onsdag då det inte är någon handbolls träning. Känner att jag måste komma igång mer börjar känna mig lite ur form.
Men nu ska jag ta tag i det!
Det är faktiskt ganska mysigt att springa på strandpromenaden med alla människor :)

Tidigare idag gjorde jag två prov som gick bra och efter det vart det ännu mer pluggande på Baskin med Emfin och Vix! Jag och Emfin åt riktigt goda american pancakes med caramelo och grädde!! Dock väääldigt onyttigt men man äter annars inte särskillt mycket här nere. Fast det är tydligen många som går upp i vikt under året.

Halloween bild!


Aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen stoppa i mig lite mat.

Ska verkligen gå och lägga mig tidigt ikväll, känner att det behövs!




                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0