Mums!

Gaah äntligen funkar internettet igen! Det strular verkligen hela tiden och jag får panik när jag inte kan blogga, besöka facebook osv. haha sad but true, jag är beroende!

Igår kom jag hem rätt sent! Det började med att jag och ett några till skulle kolla lite fotboll på en bar. Men det blev mer än så. haha kan ju iaf tala om att spanjorer är mer än givmilda! Men kul hade jag och som tur var började jag inte förns halv 1 idag! Maus på det!



Snart ska jag till skolan för att äta lite lite korvbröd med räksallad eftersom jag HATAR korv haha :P Men mysigt är det när man är ett par stycken och myser sådär! Efter det har jag handbollsträning också :) Och imorn är det freeeedag! Veckorna går så sjukligt fort här verkligen :)

 
                                                                       

Kommentarer
Postat av: beckie

jo det är jättebra! :)

2011-10-20 @ 19:37:59
URL: http://beckies.myshowroom.se/
Postat av: Matilda

Sv; åh tack så mycket! ja, jag har gjort den helt själv:D vad kul! jag lägger till dig nu då. säg till när du lagt till mig:)<3

2011-10-21 @ 00:04:47
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0