En vanlig dag...

Kom jusst hem från en helt vanlig skoldag som var precis lika tråkig som skoldagarna som ni i Sverige står ut med. Eller nej förresten lite kul var det faktiskt. Fick den redovisnigen jag ville och fick hjälp på traven med svenskan. SKÖNT! Jag tycker nämligen det vi ska gör är lite svårt...

Sen planerade vi massa inför halloween också och nu är jag RIKTIGT taggad haha :D
Vi ska vara de tre kvinnliga skurkarna i batman!
Jag = Poison Ivy
Emmma-Josefin = Catwoman
Victoria = Harley Quinn/Joker girl

 




 





                                                       


Kommentarer
Postat av: amanda ♥

olika :))

händer imån?

2011-10-25 @ 23:00:40
URL: http://amoriito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0