Friluftsdag!

Hola!!!

Idag hade vi friluftsdag och det var nog den roligaste friluftsdagen jag någonsin haft! Alltså ni kan inte ens föreställa er haha :D Men Canoying hette det iaf och det gick till så att vi åkte ut i "ödemarkerna" i Marbella och tog oss igenom en flod som låg mellan massa berg osv. Det var sjukt fint, sjukt kul och ja bara helt galet! Måste göras om igen, fast då ska jag hoppa ned i vattnet från alla bergen också haha ;)
Jusste vi hittade massa små sköldpaddor också, jätte söta verkligen!

Här kommer iaf massa bilden från min roliga dag!
























 
                                                       

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det ser verkligen härligt ut, tänk att få ha en sån Friluftsdag. 3> you

2011-09-28 @ 14:37:10
Postat av: gabbis

Haha nu fatta jag att du bytt blogg :P Men så trevligt det ser ut Bella. Härligt :D

2011-09-29 @ 14:44:55
URL: http://gabriellaeriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0