Pluggar!

Nu är jag nyduschad och nyss hemkommen från handbolls träningen som idag var extra jobbig efter en heldag ute i friluftslivet ;) Nej men handbollsträningarna är alltid roliga. Tjejerna i laget är as sköna och förklarar allt en gång till om jag inte fattar vad de säger. Imorn ska jag faktiskt hem till en av de och fika lite. Mysigt :)
I helgen ska jag också spela min första match i laget, GRYMT kul ska det bli :D

Jusst nu sitter jag och pluggar svenska B och dykning som ska vara klart imorgon. Är snart klar men ska plugga lite till :) På lördag ska vi faktiskt starta igång med de första dyket, ska bli galet kul. Dock är det bara i en pool då vi måste lära oss hur man gör och rör sig osv. först innan vi kan börja dyka i havet.
Men gud vad jag längtar till det alltså!!




 
                                                           

Kommentarer
Postat av: helena

hejsan, gumman verkar som du trivs jättebra o att ni verkar ha riktigt roligt i er skola tänk va coolt att få ta dykcert. i skolan....är vi ju inte vana med hemma i sverige precis. strunta i "spanjackernas" kommentarer om din längd du är den snyggaste av alla o dom är bara avundsjuka dom små dvärgarna!!!! kram från din moster <3 <3 <3

2011-09-28 @ 11:01:05
Postat av: Mamsen

Glöm inte maila så vi kan skriva på inför dykningen. Puss, puss...

2011-09-28 @ 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0