Skons!

Åh idag gjorde jag och några tejer i min skola skons för att ha när vi pluggade! Det var sjukt gott och sjukt mysigt. Mmm vad det är gott med hallonmarmelad och ost på haha :) Nej men det var verkligen mysigt. Efter att vi hade tryckt i oss skonsen satte vi igång med pluggandet och jag fick mycket gjort faktiskt! Skönt nu och veta att man knappt har något att göra :)
Fast lite plugg har man ju typ hela tiden!

En bild från våran skonstime :D


Nu under kvällen var jag och kollade fotboll också med ett gäng sköna människor. Alltid lika trevligt när man ändå inte har något annat för sig!

Åååh imorn börjar jag halv 1 vilket ska bli SÅ HÄÄÄÄR skönt. Det behövs verkligen nu!

                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0