Springtur!

Jag kom jusst ut ur duschen efter en spring, intervall och styrketur. Sjukt skönt nu efteråt. Min handbollsträning här var inställd så jag och Matilda passade på att springa lite. Faktiskt väldigt mysigt så här på kvällskvisten.

Snart ska jag ta mig en nattmacka och lite te och efter det är det bums i säng! Är mega trött efter helgen. Så måste komma ikapp. Börjar 10 imorn iaf så det är lite skönt. Fast mina torsdagar är ändå bäst då jag börjar 12.30 :D Sen är onsdagar väldigt roliga också eftersom jag har dykning som IV-val.
Är inte det bara så sjukt coolt att komma hem med dykarcertifikat, jag är sjukt taggad på det iaf! :D





Nej nu ska jag fixa mig färdig inför natten!




                                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0