In españa!

Förlåt så HIMLA mycket för min dåliga uppdatering men min data har inte funkat med internettet :/ Men nu funkar det som den ska så nu ska jag börja blogga lite igen. Idag har vi bara vart i skolan under dagen, sen träffade jag min mamma vid 1 och var med henne en stund innan hon åkte. Så det vart lite tårar när hon skulle kliva på tåget och säga adjö. Ja usch vad det var jobbigt. Men nu mår jag bra för jag bor med världen snällaste värdmamma! :)

Men nu måste jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta en natt promenad med Michelle en tjej i min klass som bor precis under mig :)

Här är jag och min älskade mamma på planet haha!






                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0