Collao & Serben!

haha här kommer ett litet inlägg om mina två kära killkompisar i skolan som sååå gärna ville vara med i min blogg. De vart lite ledsna när de inte hade var med i något inlägg innan.
Så här har ni ett litet inlägg om dem!
(alex står just och sjunger på serbiska här brevid)


Här har ni Alexander (Serben) som tränar lite för mycket (fast inte benen) så snart ser han ut som starke adolf. Nej jag skoja bara men han är en skön prick som är bra på företagsekonomi och ja han har två sjukt söta små syrror!


Här har ni Simon (Chilenaren) den gulligaste killen som finns.
Han äter dock liiite fööör mycket tacos men det syns inte direkt. Han har börjat gymma och tror att man får se resultat efter 2 gånger hahahah. Det var lite kul!


Kommentarer
Postat av: amalia

meeen guud va snygga! hur gamla är dem?? är dem i något förhållade?? asså jag söker kille faktiskt! men har dem facebook? :D



pusss

amalia <3

2012-02-24 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0