En sista dag med Vix!

Dagen idag har varit sjukt lång!
Jag lämnade huset kl 07.50 och kom innanför dörren klockan 22.00. Jag har verkligen hunnit med massor idag. Det började med att jag och Emfin sprang intervaller självmant på idrottslektionen då det var "fritt val". NÖJD!
Sen var det lektioner fram till 16.30 då vi hängde med Vix och rensade alla hennes kläder som hon inte får med sig hem. Så det tog jag och emfin hand om hehe ;) Nej det är fortfarande hennes men vi lånar kläderna lite!
.
Efter det tog Vix hål i naveln lite spontant sådär. Det vart jätte fint, hon passa verkligen idet!
Vi traskade sedan hemåt för att lämna alla kläder osv. men blev stoppade av en kille som vi stod och pratade med en timme. Vi kom tillslut hem med kläderna och efter det blev det ett sjukt lyckat restaurang besök.
Vi åt på ett grymt billigt ställe fast med jätte god mat. MUMS på det :)
Men nu ska jag verkligen sova, jag är hur trött som helst!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0