Jag lever fortfarande!

Ursäkta för min dåligt uptade på sistone men jag har haft massa för mig så har inte hunnit. Har inte haft någon blogg inspiration heller för den delen.
Men nu ska jag blogga lite i alla fal!
I fredags var vi hemma hos Åsa och åt tacos osv. Det var riktigt mysigt och gud vad fint hon bor!
Senare tog vi en taxi in till Funkan för en helt okej utgång :)
.
I lördags spelade jag två matcher som gick riktigt bra faktiskt. Jag har nog inte spelat så bra sen jag kom ner hit men det var grymt kul! Så ska verkligen ta mitt as till träningarna nu framöver. Har vart lite less på handbollen här nere så jag har bara tränat massa friskis. Men nu ska jag sätta igång med handbollen igen på riktigt. Sen har de gjort ett litet gym i skolan också som jag ska börja träna i på tisdagar innan handbollen och på söndagar när det är lite segt i Funkan eftersom inte så många affärer/cafféer är öppna.
.
Juste i söndags var vi och firade Matilda som fyllde 18. Det var super mysigt, med lite tårta osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0