Kylan kommer även hit...

Usch idag har det vart kallaste dagen hittills!
Det var verkligen grymt kallt imorse när jag traska till skolan. Jag fick tom ha mina vantar på mig. Eller det är typ 10 grader men det blåser som fasen och eftersom vi inte är vana vid det utan vid 20 grader så blir det sjukt kallt.
Speciellt när det inte är särskillt varmt inomhus heller. Dock är min lägenhet ganska varmt jämfört med andras!!
.
Dagen bestod iaf av prov på företagsekonomin som gick super bra. Det kändes verkligen toppen att lämna in provet :) Efter det såg vi klart en slags långfilms dokumentär på engelskan som var riktigt intressant!!!
Så min dag har varit ganska lugn om man säger så eftersom jag efter det gick hem och kollade på det nya vampire diaries avsnittet som kom ut idag haha :)
.
Ikväll ska jag i alla fall ta det lugnt på en bar så får festandet vänta tills imorn då VIIIIIIIIIX kommer ner. WEEEEIII vad jag längtar efter henne!!!
.
Ännu mer bilder av funkan!
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0