Andaluciens huvudstad!

Jag sitter just nu iklädd min rosa mjukisdress på språng mot mercadonan för att köpa lite glarre (glass) för alla som inte förstod det :)
Sen ska jag vidare till skolan där det blir myskväll ikväll eftersom i stort sätt alla ska vara redo att åka iväg till Sevilla imorgon kl 8. Faktiskt så ska det bli rätt kul att åka dit. Jag menar Sevilla är ju så himla välkänt för att vara vackert osv.
.
haha några grabbar i skolan eller ja en kille har att skapa ett fotbollslag osv som protjektarbete och idag tog de kort i nya matchstället. De var så himla söta haha.
.
Här har ni de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bella! Hoppas du har det bra! Har zero koll på bloggar men det ser ut som du fått den fixad! :) hälsa värmen! KRAM

2012-01-28 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0