Lång dag...

Hejsan! 
Skoladagen idag var väldigt kort så efter att den slutat hängde jag och Emfin på Lorenas ett tag, och jag har nu fått en ny favvo juice.
Efter det vandrade vi tillbaka till skolan där vi lirade lite tennis tillsammans med Adam och Lukas och jäklar vad roligt det var. Jag trodde verkligen inte att tennis var så kul men det blir det mer av!
.
Sedan var det friskis träning som gick riktigt bra idag. Så sköönt att träna när det är något som är kul också!
Efter träningen kom Adam och frågade om vi skulle hänga med ut och äta eftersom Viktor fyller 19 idag så då hängde vi med på det också och sen hehe så stannade vi för att se el classico också trots att jag egentligen är sten trött. Men det vart en riktigt lyckad kväll trots allt!
.
Nu ska jag krypa ner under täcket, se ett avsnitt av hmm...nej inte vampire diaries eftersom jag har sett så långt man kan nu, men hahahaha "hem till midgård"! Jag vet, jag vet, alla tycker det suger men jag tycker verkligen att det är jätte roligt!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0