Middag!

Gårdagen blev super mysig med mamma och pappa!
Först åt vi på restaurang och efter det vart det mys på bio där vi såg the girl with the dragon tattoo och personligen så tycker jag att våran svenska verision var bättre.
Kanske också för att den kom först och att Naomi Rapaz var en bättre Lisbeth Salander enligt mig!
..
..
Ikväll ska jag till min mormor och morfar för att äta middag osv. Ska bli super mysigt, är ju dessutom sista ggn jag träffar de på 6 månader.
Sjukt egentligen!
Just nu känns det segt att åka tillbaka, men jag SKA klara det för jag vet att det kommer vara dunder kul när vi väl är i Spanien. Tänk allt roligt man kommer göra nu det här halv året då allt händer och då det är varmt osv :D
Synd bara att en av mina närmsta vänner där nere, Victoria har bestämt sig för att stanna hemma :(
Riktigt trist faktiskt! :'( Men hon hälsar ju på :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0