Modemet krascha...

Hallåå igen!
Förlåt att uppdateringen har varit sjukt dålig men det beror på att internettet här har fuckat upp sig lite. Men nu är det som vanligt igen :)
.
Lördagens utekväll vart sååå hääär kul. Det var verkligen en lyckad kväll på i stort sätt alla sätt och vis haha.
Först hade vi tankar på att dra ut igår också men så blev det icke eftersom alla var stört trötta. Det blev istället filmmys hemma hos mig framför en sjukligt dålig film...jag somna efter halva hehe!
.
Idag blir det bara massa pluggande och kanske ett och annat avsnitt av gossip girl. Japp nu har jag börjat kolla på det också...Emfin har dåligt influerande på mig känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0