Friii som en fågel!

Jag kom just hem från en hel dag med mina brudar.
Vi har ätit på Lorenas, gått 1 km med Emfins packning eftersom hon flyttade, kollat på film, käkat chirre och haft sjukt mysigt helt enkelt. Anledningen till att detta och ingen skola är att en general strejk har pågått i Spanien idag. Det har nämligen satts upp en ny lag utan omröstning osv. Sjukt skönt att vara ledig iaf!

Imorgon är det dock en tidig morgon men som tur är slutar jag 12.10 då det bär av i mot Maramar för lite shopping. Det börjar VERKLIGEN bli dags att utöka garderoben med lite sommar kläder. (mamma om du läser detta så ja jag kommer få hem allt sen!) Efter shopping turen blir det nog en utgång om vi inte är allt för trötta.

Juste, min vän Maria sa en bra sak idag. LIVET ÄR ETT PRIS. Tänk på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0