A friendship that can end never really began!

Dagen började med en lektion i skolan och sedan en jätte skön dag på stranden med Emfin, Matilda och Åsa! Vi låg på stranden från halv 11 till ungefär 4 sen begav vi oss till stan där vi äntligen hittade varsin kuvertväska som visserligen vart likadana hehe. Men skitsamma!
Efter ett tag mötte jag upp Èmilie från min klass i Sverige och hennes pojkvän Daniel som är i Malaga på semester och passade på att hälsa på mig här i Funkan.
Riktigt kul att de gjorde det!
.
Nu har jag precis provat hela min baloutfit och jag är super nöjd verkligen. Ni får se bilder sen men jag vill fortfarande hålla det hemligt. Imorgon klockan 14 har jag tid hos frisören också där jag ska fixa mitt hår. Jag ska köra på "hollywood lockar" och kanske ha bak håret lite eller nått. Min klänning är så puttignuttig så jag vill inte ha håret så också hehe. Men det blir nog super ska ni se!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0