Blandade känslor!

Sitter på Lorenas med min käre kompanjon E.J och pluggar.
Jag är så distraherad av massa annat, får liksom ingen plugg ro vart jag än är och med vem jag än är. Så mycket att tänka på och så mycket att göra. Jag menar förstår ni att jag åker hem här ifrån om lite mindre än en månad :O Efter 10 månader så är allt bara slut. Jag börjar få lite panik. Men aja jag får njuta in i det sista och hitta på nya äventyr när jag kommer hem.
Jag har exempelvis ett antal städer att hälsa på. B.la Umeå där Emma-Josefin bor :)
Människorna jag blivit rikitgt tight med här nere är vänner för livet! 
.
Vi hade 0-ning för oss nykomlingar. 
Jag har badat mer än någonsin.
.
.
.
.
.
Ett år fyllt med festande.
.
Och resande.
.
.
.
.
.
Massa äventyr har jag också vart med om.
.
.
Pluggandet har gått bättre för mig.
.
.
.
.
.
Jag har spenderat mycket tid med Emfin och våran vänskap har blivit starkare och starkare!
.
.
.
.
Jag tog dykarcert!
.
.
.
Vi var en trio men Vix åkte hem. Hon kommer dock alltid vara min vän!
.
Upplevt folkfetserna här i Spanien. Bl.a La feria!
.
.
.
.
.
.
.
Blivit solbränd.
.
Men mest av allt kommer jag nog sakna dig!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0