You're here with me, it's like a dream.

Hola guapos!
Idag har jag gjort det skriftliga NP provet i Spanska steg 4 som gick sjukt bra faktiskt. Eller ja det kan man ju aldrig veta men det kändes kanon verkligen :) Sen skrev jag även prov i Spanska steg 5 som gick lite sämre men det kändes ändå bra.
Efter mina prov pluggade jag lite, kikade lite efter en avslutnings klänning och nu ligger jag här i min säng för att plugga ännu mer. Det är mycket nu de sista dagarna!
.
Jag ska tillbringa min tid i Marbella i helgen hos min moster och hennes familj, alltså mina kusiner som har hus där.
Det ska bli riktigt mysigt att ha lite släkt här faktiskt. Vi ska väl sola, bada, äta på resturang osv.
Bara mysa helt enkelt!
För att komma till min kusins blogg, klicka här.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0